Jobba.

God morgon!
Nu ska jag iväg till jobbet igen, var riktigt trött igår och somnade hela tiden så det blev minsann inte så mycket tid tillsammans med Philip... Han ska ju vara iväg i två veckor den här gången varav nio i fält... Det blir tufft, men kanske kan jag koncentrera mig på att klara en tenta då? :o

Jag hoppas det blir lika mycket folk som igår, det var riktigt skoj! Man bara bakade hela tiden och kom på nya grejer, mina källarfranska gick ju riktigt bra igår :) Är man bäst eller är man? ;)

Nu får jag ta och få lite klär på mi. Ska hämta mamma med och vi ska börja sju, så vi hinner baka allt. Det blir helt hysteriskt! :) Så kom gärna inom och tjabba lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0