Jävla män.

Okej, philip kommer om en kvart, och jag har gjort i ordning mig i tre timmar! Inte nog med att man hade ett helvete första dejten med att välja kläder och smink, man har det efter tre år!! Det är ju självklart att man vill vara snygg och sexig när man ser sig pojkvän efter två veckor men jag lovar er: han kommer komma i joggingbyxor och tskirt och jag kommer tycka han är sexig ändå. Hade han gjort det om det varit jag? Han hade ju säkerligen inte tänt på mig lika mycket som han gör när jag har kort-kort klänning och verkligen, jag menar VERKLIGEN sminkat mig. det brukar ta 5 min när man ska ut på puben, men ikväll tog det en halvtimme. Jävla män säger jag bara. dem gör det surt för oss!

Inte nog med detta, nu sitter vi och tävlar i uthållighet också på spotify! Kan jag inte få sista pushen av självförtroende innan jag ska ner och träffa honom? NEJDÅ! :D

haha. ja det är ju ett jävla tjat på mig. Nu blir det nog inga fler inlägg för ikväll. Då ska det bli andra bullar. tjohej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0