Jättekul!!!

Måste gratulera vårt damlag som tog vår första vinst igår mot serieledande Degeberga, :) Riktigt roligt och höra att dem kan spela boll och hålla tätt i försvaret. Två mål är dock mycket och ofta förlorar man en match på det. Men det är bra att vi gör tre mål framåt. Är glad för tjejerna som kämpat så hårt för detta. Synd att man har sin tenta på lördag, annars hade man antagligen varit med. Fast jag hade nog fortfarande tyckt att det var roligare att spela mot Åsum. :)

Nu ska jag äta frukost, koka ris till lunchen (jag ska faktiskt ha matlåa med idag!) och sedan få på mig lite kläder, jag börjar ju inte förrän tio så det är nice (Y) Men nu kokar det!!

Såja, nu har jag gjort klart middagen och min frukost. Är tröttare nu än vad jag brukar vara 5 på morgonen. Konstigt. Men jag hoppas att dagen gpr snabbt. har för mig att jag ska jobba med Angela idag och det är typ första gången. har nästan bara jobbat ihop med Jessika, hon är helt underbar!

Btw, såg ni greys anatomy igår? Helt underbart! Jag trodde det var george hela tiden, fram tills jag tänkte tillbaka och att jag sett honom i början, då började jag tvivla, men var säker på att det var någon från sjukhuset. Men jag tror dock inte att Izzie kommer dö utan bara George.

Nu får jag ta och äta, ha en underbar solig dag! om det håller i sig åker jag nog hem till svärföräldrarna och badar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0