Jag måste.

Okej, jag måste bara skriva detta nu för jag är så jävla förbannad! När det var paus i matchen bläddrade jag över till femman, och vad får jag se? Jo! Det är ett program om unga flickor som är med i en sorts sekt för att de ska vara renade, oskulder och bara kyssa en man därför att de får all uppmärksamhet från sin far. En flicka i 20 års åldern pratade lite och sa att hon kände ingen längtan efter barliv, sex och bla bla bla. Hon ville inte ha något orent I sig utan levde ett vad hon kallade ett sunt liv. Sex är väl sunt om något? Hon vet fanimej inte vad hon går miste om. Och om man är oskuld tills man träffar en man och gifter sig med honom har man inget att jämföra med, man har inget att analysera och hur vet man då att man funnit den rätte om man bara legat med honom?! Hade jag gift mig med den förste person jag legat med hade jag haft ett jävla dåligt liv nu. Men efter alla misstag jag gjort så har jag funnit mannen som jag bytt upp mig till. Han är den bäste. Deras fäder menar på att den enda uppmärksamhet dem behöver är från deras pappa och att dem inte behöver mer bekräftelse. Men det handlar ju för fan inte om det! Man måste ju förhelvete leva livet, ha roligt one night stands för att veta vad man vill ha. Vill man ha en juckande kanin som kommer efter 2 minuter eller vill man ha en sensuell 2 timmars älskare eller någon som är varierande? Man måste ju för fan ha gjort andra grejor innan man väljer vem man ska leva med i resten av ens liv!

Är riktigt jävla förbannad just nu, så ska inte tjejer behandlas, det värsta är ju att det börjar långt ner i åldrarna och att dem blir hjärntvättade av deras fädrer så att dem inte tror att det finns något annat. Det är för fan en kränkning mot kvinnors rättigheter! Och så sitter det en farsa som säger att i världen utanför finns där sex och droger och det är inte bra. Men hur i helvete har han fått sina barn om inte genom sex? Och tror ni han har njutit av att penetrera sin svaga fru? JA DET ÄR JU FÖR FAN KLART! Jag hann inte kolla klart och se om han har söner, men borde inte dem också gå i en sådan skola, eller ska dem få gå ut och knulla tjejerna och utnyttja dem och bestämma över dem precis som deras pappor? Det är fanimej förjävligt. Och gissa var detta befinner sig i? jo USA.

Gött Daniel Majstorovic!! Nu är segern nära!!!

ursäkta ordspråket, men jag är så jävla förbannad just nu och det borde ni med vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0