Icahandlarn.

Jaha, då har man sagt farväl till 3,5 år. Känns lite vemodigt faktiskt. Åren har gått så fort och man har inte hunnit fundera över att man ska sluta. Men som man har sagt till alla stamkunder: Man kommer ju ner hit och handlar ändå och man kan ju fortfarande hoppa in. Men att överge varannan helg med mamma känns ganska tråkigt. Men så är livet. Det var dags att gå vidare.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en bok om sverige under 1800-1900, eller så ska jag börja med filmen om GIVA (Gustav IV Adolf) Får se. Helst hade jag velat springa ut i regnet igen och plaska, gick så långsamt jag kunde hem från bussen, jag älskar regnet, kunde bara åskat och blixtrat också så hade saken varit bestämd!!! Älskar att sitta ute och titta på de underbara blixtrarna.

Ikväll är det match!! Sverige-Malta, härligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0