hemma, 3 timmar kvar-

Okej, jag stack till rille, och vad var det jag sa? Att jag skulle sticka till Nävlinge? Just det! Ja, så jag är precis hemkommer från nävlinge, har haft riktigt roligt, dansat bugg och kasedans och pågarna har fått säga till mig att blunda för annars för jag och det är ju dem som ska föra :D haha. men men så är det.

tre timmar kvar tills jobber hägrar. typiskt.. men men . jag har haft riktigt kul ikväll. Tackar Rille, Ante och Duracell för detta <3 mycket kärlek till dem! ha en fortsatt trevlig kväll, hörs i mrgon, gotnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Rille

Talar för både ante och durra nu: tack för en mycket trevlig kväll! kul att följa din blogg med! Q-bar var tyvärr långt ifrån lika roligt som det var i nävlinge. ha så kul på jobbet som börjar snart!

2009-06-14 @ 03:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0