Gå och lägg er!

Jag är antagligen mer nervös inför tentan än vad jag trott. Jag har iofs aldrig kuggat på en tenta denna terminen (Jag gjorde aldrig förra så jag kuggade inte) men inatt har jag drömt drömmar som är bisarra! Jag har varit i slagsmål med en tjej som jag inte ens känner i en snurrstol där man betalar en femkrona för typ 20 minuter! (Jag vann såklart) Sen har jag köpt blyertspennor och massor av vässare så det ska hålla på tentan, jag har kommit försent och försovit mig. Herregud vilka drömar! tur att man är vaken nu och har sin kopp kaffe <3

Fick ett positivt sms med i morse av Rille, antagligen ska han också in på tenta så jag kunde åka med honom. NICE! :)

Mamma och jag handlade bil igår. typ, när vi satt på burlövscenter och konstaterade att vi hade blivit kära och skulle köpa bilen kom vi på att det enda vi inte hade med oss var min bilnyckel... Lite trist. Men vi handlade lite snygga kläader istället :) Gina är ju ett måste när man åker ner på det hållet. :) Så mamma ska ner idag istället, vi gör en riktigt bra affär för vi lämnar ju vår bil- om man säger så. Men det är ju inget man sitter och berättar om här, inte själva affären iaf.

Hoppas att det kommer många lantbruksfrågor och om själva människorna. Inget politiskt i amerikanska eller franska revolutionen. Då blir jag glad! Sen sitter jag och taggar till musik så jag får upp självförtroendet. Man kan inte komma in i en sal med lågt självförtroende, det går inte för sig.


Nu är det mindre än en vecka tills Philip kommer hem! Och typ en vecka tills Jag och Rille åker till BGB och AC/DC :P

haha.


<3 gå och lägg er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0