Fotbollsfest!

Ikväll blir det fotbollsfest med Rille och Durra! De kommer snart hit så ska vi mysa ner oss i soffan med öl så vi kan hejja fram Sverige!! Nu gäller det som fan att dem tar tre poäng! (Man kan inte gå in i en match och säga att man ska spela oavgjort) Mamma har precis varit här och tjabbat lite, alltid lika trevligt. Har också fått upp mina tavlor på mig, philip, mamma, mig och mamma och mig och Philip. Riktigt bra blev det där inne, men vetifan hur jag ska ha teven sen. Får väl antagligen måla om när jag köper nya säng och sätter in teven där inne. Mycket hål och så i väggarna nu..

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har träning i morgon, är väl inte hundra peppad, men man blir ju när man väl är där. Det jobbigaste av träningen är att ta sig dit, det är ju så jävla skönt att ligga kvar i soffan. Ska bara få med Mimmi också :)

Nu har man 6 jobbedagar framför sig, och sedan är man ledig. Sen är det sju dagar och ledig en dag. Vilket jävla slavarbete. Ähh, jag älskar ju det, så det är rätt lugnt. Har inte lyckats bränna något ännu, men jag är väldigt nyfiken på hur rågbröden kommer bli i morgon, det blir första gången jag gör dem, och dem gör vi från scratch så man är lite nervös :D Hann få undan mycket i frysen idag tills leveransen kommer i morgon. Vill gärna lära mig göra beställning, kan inte tänka mig att det är så svårt, för då hade Madde och Jessica sluppit att ha det tvånget när dem är här sen. Får se hur det blir till hösten, är riktigt sugen på ett sabbatsår nu.

Nu kom Rille så hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0