Förändringar

Hade 20 års fest igår, det var riktigt trevligt, efter en hel dags slit så fick man njuta av en kall öl och bra människor. Vill tacka alla som kom och grattade mig, bättre kväll är svår att slå. Fick helt underbara ljuslyktor av Sofie, bilder kommer när jag hängt upp dem, och två coctailglas av Jenkan, riktigt snygga som man kan köpa fler av sen så man får ett helt set. Sen fick jag en blomma och pengar av Helene och Christer, blev riktigt förvånad, för jag trodde jag hade fått min födelsedagspresent: Lucia. När Linga kom vid halv nio så fick jag öppna sista presenten av mostrarna och kusinerna, som var en väska, Linga slog till med att det var någon märkesväska, och man kände väl lite att det var väl inte en sådan 20 års present man väntat sig, fast sen låg där ett presentkort inuti på IKEA där jag ska köpa ett soffbord :) Riktigt skoj kväll. Avslutades med Logdans i Björkeberga med bönderna och jag fick till och med upp en nykter Philip på dansgolvet! :) Så tack alla. hade en helt underbar kväll <3

Jobbade idag, riktigt segt att komma upp i morse, fast då var jag bara seg. bakfyllan kom vid elva tiden och slog emot som en vägg, trodde ärligt talat jag hade halva foten i graven! Stack hem till Philip efteråt och har solat, han stack vid fyra, så man har inte fått träffa honom så mycket den här helgen, tyvärr... Men så är det ibland.

Har dock fått goda nyheter om förändring i mitt liv. Helt underbart, trodde det allvarligt talat inte. Men med goda nyheter så kommer oftast dåliga. Så man får ta tag i problemen nästa helg. Eller så blir det inga problem, vi får se helt enkelt. Men det är så bra. Kan inte offentliggöra dem förrän om en vecka, så ni får hålla er tills dess ;) Den goda nyheten är INTE att jag är gravid! Bara så ni vet, det hade varit världens sämsta nyhet i såfall! :o
Men tänk ändå att mitt liv håller på och ordnas upp nu. Det går åt rätt håll och jag gillar det.

Nu är det bara till att sticka hem ikväll och börja planera. Jag är ju bra på det ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0