Eu valet

Fick dåligt samvete när jag hade lämnat Philip på stationen och var på väg hem, på marken låg det utslängda flygblad med uppmaning om att man skall rösta. Det har jag inte gjort. Jag har visserligen tre timmar på mig, men jag vet inte ens vart vallokalen ligger, och jag ORKAR faktiskt inte se efter. Detta betyder att jag inte har någon talan i debatter, men jag var inte så insatt i valet heller, vilket gör mig till en dålig röstare. Jag kunde gått dit och röstat blankt, då hade jag röstat iaf, men jag ska börja plugga på tentan som är på lördag så jag pallar faktiskt inte. Jag pallar inte göra min jävla plikt. Det är uselt. Jag är usel idag.

Har börjat möblera om här nu med, det kommer bli kanonbra! yeah!

Ha en fin kväll, dem som gick in på balen hade tur med vädret till sist. Grattis grattis.

Nu får man heller inte se Philip förrän på midsommar. Det låter som en jävla lång tid, vilket det är också. bajs bajs. Nu har jag glömt att göra matlåda till i morgon också. Det suger. Jag suger just nu.

Philip åldras flera år för varje vecka som går. Knasig utveckling, men det är skönt att han börjar mogna och tar ansvar, det är just det som jag behöver just nu. Älskar dig gubben <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0