...

Känns som om man är trött på allt idag. Vill inte hem för där ser det förjävligt ut rent ut sagt. Det hade varit lättare att städa om man varit två, men jag vill inte be Philip när han bara är hemma en futtig helg. Känns hjärtlöst. Men samtidigt tycker jag det är roligt att städa när det är vi två. Man kan ta en myspaus och pussas i en halvtimme och sedan återgå till damsugandet, det är ganska sexigt :) haha. Men jag får ta och städa nästa helg efter tentan. Måste klara den. Vill också ha en större säng, men då måste jag kasta ut skrivbordet, och då måste jag kasta ut min avdelare, som jag skulle gjort för evigheter sedan. Men som sagt, jag är trött på allt. Och undrar om man någonsin kommer bli lärare. Nu hör jag mamma göra planer för min dag i solen. Aldrig i livet säger jag bara. Då ska jag fanimej ha bilen i morgon så jag kan åka ut till Jenny och få anteckningarna, orkar verkligen inte cykla så långt. Har ju sadeln alldeles för högt upp så man får skav i hela fitteriet när man cyklar. SKÖNT!
Känns som om man går i en mellantid nu, går bara och väntar på att Philip ska mucka och Lucia komma hem. baj baj.

Nu får jag ta och åka hem innan mamma gör upp föer planer, ska redan till tippen..... Jag skulle kunna säga något nu. Men jag skiter i det för jag är bättre än sösdalatrash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0