Dator.

Ska ju få en stationär dator i födelsedagspresent av mamma, så Philip tittade ut en på internet till mig igår. Var lite halvslumrig så jag vet inte vad det blev för någon. Fick ju välja ut en själv för mamma vet ju inget om datorer. Känns härligt! Då kan man ödsla tiden med att spela sims, vilket jag saknat nu i ett år när Philips stationära inte fungerar! Var ju helt beroende av det ett tag och det tärde kanske lite på förhållandet? :) haha, nej det gick aldrig så långt, men vi var lite osociala ett tag :D
Idag ska jag in till stan, träffa Philip i sisodär en timme innan hans tåg går.. Lite trist att man inte fick mer tid med honom när han ska ut i fält i nio dagar, men sånt är livet.. Sen ska jag se när dem går in på balen, alla är ju så underbart vackra så det är sjukt! Sen hem och städa så det blir lättare att flytta möblerna sen, och lägga upp alla möbler på blocket, ska bli skönt att bli av med dem. Sen om man har tur så sitter man utan soffbord i några dagar innan man köper det nya. Alltid skönt och bli av med saker innan man köper nya.

Nej, snart får man väl gå och plåta bullarna så det är färdigt.

Hoppas bara jag inte blir irriterad innan Philip skall åka, vet inte varför jag alltid blir det. har det med kvinnliga könshormoner att göra? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0