Då var dagen avklarad!

Okej, jag stack till Nävlinge igår, blev full och hade jättekul! Mycket trevliga människor att umgås med och jag har nog aldrig haft tråkigt på fest när Rille och Rille är med :)

I morse var en helt annan historia, hade satt klockan på fem, vaknar då, men stänger av mobilen (!) och somnar om. När jag vaknar tror jag verkligen att jag försovit mig så jag rusar upp från sängen utan att fatta att jag har en klocka på armen, springer ut till köket och ser att klockan bara är kvart över fem. Vågar faktiskt inte somna om igen så jag dricker mycket vatten och känner hur baksmällan kommer krypandes upp mot huvudet.

Men jag har inte bränt något i baken idag utan har faktiskt klarat av det förhållandevis bra. tempot hade kunnat vara snabbare, men när man går nästan dubbelvikt så går det inte så fort. En aningen pinsamt men man är bara ung en gång, och vem kommer ihåg baksmällorna? Nej man kommer bara ihåg gårdagen och hur roligt man hade!

Nu ska jag krypa ner i soffan med en dunk vatten och kurera mig tänkte jag. Mamma kommer in till stan sen och hämtar mig. Ska jobba i morgon igen, men det blir ingen fest ikväll :)


Tack ännu en gång för en rolig kväll, tog tyvärr inte så många bilder, men jag har nog någon i arkvet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0