Chilicheese

Har en tiominuters paus och jag satte mig här inne på kontoret för att köka ostbågar, ikväll blir det pizza till matchen, så man har ändå förstört helgen :D man behöver en liten paus mellan alla förjävliga kunder, nej men alla är ju trevliga och så men man orkar inte sitta och le hela tiden. Och det verkar som om det blir fetefest i sösdala ikväll för det har kommit in många fulla mitt på blanka dagen!! Frågar man dem då om dem ska fira nationaldagen, frågar dem: Vilken?? Så även om man kan anta att Sösdala är rasistiskt så vet dem inte ens när dem ska fira svenska nationaldagen. Det är ju faktiskt 286 år sedan Gustav Vasa kröntes! det ska bli roligt när det är 300 års jubileum :) Vi borde fira som norrmännen tycker jag. Vi är så jävla mesiga när det gäller firande och nationaldagar. Visserligen kan jag ju tycka att nationaldagen inte borde firas på detta datum, utan då Sverige blev Sverige. Då man fick Skåne, blekinge, halland av Danmark. Det är ju så vi ser ut idag.

Nu ska jag bara kränga lite ostbågar till, sen får jag fortsätta plåta bullarna. har bara en vagn kvar. Sen får vi se när jag kan gå så allt är uppfyllt i hyllorna.

Heja Sverige ikväll!!!! yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0