Blixt från klar himmel.

Idag har jag jobbat. Det har verkligen gått undan och man har fått mycket gjort, det är inventering i morgon så det är skönt. Mamma hämtade mig halv tre utanför Maxi så åkte vi till Åhus, där var det 20 grader och kallt som fan. Så ringde Marianne och sa att det var 25 grader sol i Sösdala, så vi packade ihop efter 10 minuter på stranden och körde mot Sösdala. Där var det 22 grader, kvalmigt, åska och blixtrade. Haha! Så vi slog oss ner på Mariannes altal och kolalde på blixtarna. Riktigt mysigt :) Coolt att det är sånt väder på min 20 års dag. Tror det är pappa, morfar och mormor som sköt raketer där upp för mig :) Man har ju tänkt mycket på pappa idag. Önskat att han fanns här, men man får inse verkligheten ibland och ta sig samman. Fick andas 10 sekunder innan jag gick in på Maxi i morse. Det var verkligen tungt. Även om jag inte är så förtjust i födelsedagar och så i vanliga fall så kändes det i magen och huvudet idag att det var en jobbig dag.

Farfar och Farmor har ringt båda två. Kändes lite konstigt när farmor ringde.. Fick lite dåligt samvete, men varför ska det alltid vara jag som kör upp dit eller ringer? Jag har ju ett sjuhelsikes liv med fart och rörelse hela tiden. Så jag får väl köra upp dit och fika snart.. Men när farfar ringde var stämningen mycket lättare, längtar verkligen efter honom och Erica. Måste verkligen ta mig upp dit till julen, så jag kan få slappna av lite :)

Saknar Philip nu också, riktigt mycket! Tycker synd om honom som springer med vet inte hur mycket packning i varma stockholms skärgård.. tänker på honom varje sekund på dygnet. Skönt att han kommer hem en månad nu :) Behöver vi <3

Sen blir jag så in i helvetes förbannad på folk som gör min mamma illa och sårar henne. Jag skulle kunna vrida nacken av dem. Eller den rättare sagt. Man beter sig inte som en fjortis på disco när man är en gammal uggla och borde veta bättre. Man anklagar inte min mamma för att göra saker. Jag har fått nog och jag visste jag hade rätt om den här förjävliga människan som inte ens borde kallas för människa. Det är en det. Mamma är för snäll och folk som utnyttjar det är dumma i huvudet. Hon borde få mer uppskattning än en kniv i ryggen för allt hon gjort och ställt upp med. Jag är så arg nu så jag vet inte vad jag gjort om jag sett människan. Allvarligt talat. Jag är äcklad. Att gå och hålla på så med nägon som kan vara ens dotter. Det är för fan nästan pedofili. Att jag hade rätt om personen gör mig så ledsen för mammas skull. Jag ville verkligen inte ha rätt. Hon förtjänar något bättre.

Jag skiter i om någon som känner denna personen läser detta. Man kan bli så jävla manipulerad av den här personen så det inte är sant. Bli inte det. Det är ett monster som borde ... Jag tror man kallar det kastrering på djur?

Nu ska jag försöka lägga mig i tid idag. Visst, jag fyller ju år och så. Men systemet lockar inte. been there done that känns det som. Lägga dyra pengar på något som man bara ska dricka upp? Nae.

Godnatt då. Och tack alla som gratulerat mig idag. <3 Ni betyder mycket i en dag som denna.




Tack för allt mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0