Äntligen!

Nu är han äntligen hemma! Hämtade honom på stationen igår, uppklädd och i den nya bmw:n. Jag fick inte en syl i vädret utan han tjatade på om vad han gjort i lumpen. Visst stod vi och kramades en lång stund på perrongen, men något ord om hur fin jag var fick jag inte. Så nästa gång kommer jag i joggingbyxor :)
Kommer ut till bilen, han ser den och inte förrän vi är inne i den och sätter oss säger han: what!? haha, så han måste haft två jobbiga veckor. Han fick lite pikar om det sen :) Åkte ut till Ida och Marcus och pratade lite, sen fick han känna på hästkrafterna på motorvägen :)

Nu ska vi köra och köpa bullar på maxi, sen ska vi ner till svärföräldrarna och äta frukost. jag är så hungrig så jag känner fettet ätas upp av mina muskler! haha.

Match idag: Sverige- Italien 16.00!!! <3

2 dagar kvar!!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0