Äntligen speltid.

Tränade idag, gick riktigt bra för mig tycker jag. Har en fruktansvärd bra kondis för att ha tränat så lite på sistonne. Vi fick till bra spel och jag löpte mycket. Fick sedan veta på fikan efteråt att jag ska vara med och spela i morgon. Kan egentligen inte, eller det blir tajt som fan. Slutar jobba fem och det är samling i Vinslöv halv sex. Så det blir att dricka mycket i morgon och sedan försöka tagga till i bilen på väg till Gärds.Köpinge. Vi ska fanimej vinna. Det märks att jag tittat på fotboll, haha!! Kom fri mot Krister, så skrek mamma: Placera den! Så jag skruvade in den i bortre hörnet ;) Grymt som fan :) haha. Slutsnackat! Är riktigt glad att jag får chansen igen. Vill verkligen göra bra ifrån mig i morgon, men man har ju inte de bästa förutsättningarna. Men det är smällar man får ta. Nu ska jag gå och lägga mig och få en god natts sömn. Jag behöver väl inte ha med mig mer än benskydd, skor och underkläder? Handduk har jag också packat ner. Men då har jag väl allt? :o Får verkligen inte glömma tanka i morgon heller!! ahh. Mycket och tänka på just nu. Saknar ju Philip också. Snuttefisen... ahh, blir galen på den där jävla lumpen. Man inser hur mycket man verkligen kan sakna en person och hur mycket plats han har i ens liv.

godnatt everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0