Ångest.

Fick en liten ångestattack nyss. Eller ja. Kanske inte, men just nu hugger det i magen så mycket jag saknar Philip. Vill att han ska stå här bakom mig nu, säga åt mig att sluta blogga, gå och duscha för att mitt hår är så flottigt och sedan krypa ner i sängen med honom. Men jag får vänta i två dagar till. Jag trodde aldrig det skulle vara så här tufft. Vi lever i två olika världar och den ene vill att den andre ska förstå. Fast vi gör det inte. Han förstår inte min saknad, längtan, åtrå. Jag förstår inte hans jäktande, fläktande och farande i lumpen. Det är jobbigt. Jobbigt är bara en underdrift. Näst intill outhärdligt, om man inte bortser från de små stunderna, som är alldeles underbara, då jag kommer upp till ytan för att hämta andan.

Jag borde städa här hemma, men jag är på tok för lat. Jag har iaf samlat ihop allt skräp, pantflaskor och slängt det. Alla kläder som legat runt om i lägenheten har jag slängt in i mitt sovrum så just nu ser jag inte golvet och vet inte riktigt hur jag ska få in det i garderoben. :/ Jag har riskakssmulor på skrivbordet och det är förjävla äckligt. Men just nu lever jag inte. Jag bara är, och undrar när fan jag ska gaska upp mig för tentaplugg?  Horans sköte också. Ursäkta att jag svär så mycket i bloggen, men är ordvalen för grova för er så stick.

Har suttit och fantiserat om Lucia idag, längtar tills hon kommer hem! Hon kommer ju bli så nedrans bortskämd så det finns inte. Matte kommer kela och gosa och mysa med henne så det finns inte! Synd att Astrix är kastrerad, annars hade jag velat göra mini astrixar och mini lucior. haha. nej nu går jag till överdrift. Lucia ska också steriliseras. fan, tänk att jag ska bli matte, det är typ steget under mamma. oj oj. Stort ansvar vilar på ens axlar. Men det första jag ska göra i morgon efter skolan är att inhandla ett guldhalsband med stenar i. Som kommer klä henne mycket bra! Försökte hitta det på internet, men hittade det inte, så ni får se det i morgon.
Ingen som vill få mig motiverad till att plugga till tentan? Lite bernadotte, industriella revolutionen, franska mm? :o ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0