underbara

Idag vaknade jag med Lucia och älsklingen vid min sida, kan man vakna bättre? Tittade på sagan om konungens återkomst och sedan var det dags för jobb i två timmar, Phlip hämtade mig efteråt och nu lagar han middag igen! (Nu tänker ni säkert: Åhh vad bra hon har det men när han spelade sims 3 så dskade jag oh städade undan. Så vi delar på hemgrejerna. Idag blir edt kycklingsallad. Skulle egentligen ha det igår, men vi gjorde hamburgare och pommes istället. Måste rensa frysen för den e helt kasss...

I morgon jobbar jag från 0630 till 1700. Rätt trist, men så är det. Sen ska vi packa ihop för vi ska til Åhus på fredag, Philip ska ju spela i helgen så då åker vi ner dagen innan.

Nää, nu får vi se till kycklingen. Har helt underbara bilder på Lucia nu som jag ska ladda upp senare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0