Tisdag

Är ledig idag. Riktigt skönt faktiskt och jobba varannan dag. Ska vara ledig på torsdag också sen jobbar jag fre, lör, sön. Hade gärna bytt bort sista helgen jag jobbar med tanke på att Philip åker tillbaks till sthlm då, men jag vet ju inte hur mitt fortsatta schema ser ut. tyvärr.

Hade egentligen planerat att åka upp till IKEA idag ju, i med mamma också är ledig så kunde hon hälpt oss att bära in den gamla i Sösdala. men nu blev det inte så utan vi ska bara sitta hemma och slappa. Får se om man kan få något gjort och städa lite med tanke på att det ser ut som i Warsawa 1945 här inne.

Dags för frukost, lite sent men Philip har inte vrit vken innan, den spillevinken <3

hoppas ni får en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0