Stress!

Hade ju som sagt sovmorgon idag, trodde det skulle bli skönt men det blev istället som så att man var en halvtimme efter hela jäkla dagen! Pluss att vi har haft det skitstressigt, känns som om hela Hässleholm bestämt sig för att handla på Maxi idag och särskillt 400g baguetter... Så den här veckan har vi sålt 1150 stycken, vilket är jävligt bra.
Och såklart så vart det ingen luft i cyklen när jag skulle hem så jag fick gå, som tur var det uppehåll och sol just då så man blev inte blöt.

Försöker få ordning här hemma men jag är så jävla trött så jag vet inte vart jag ska bli av. himmel och helvete! Här är undanplockat iaf så inte Philip får damp när han kommer hem :) haha.

Ingen som vill komma hem och färga mitt hår och ta en öl ikväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0