Sentimental

Har börjat bli ganska sentimental på sistonne och uppskattar livet mycket mer än vad jag brukade göra. Man uppskattar dem man älskar mer och säga det till dem oftare. Jag uppskattar livet mer med tanke på alla som dött runt om mig. Jag uppskattar och respekterar döden mer. Men för mig är döden inget avslut utan ett mellanskede där en gammal dör och en yngre går vidare och antingen blir vuxen eller får sig en tankeställare.

Därför tänkte jag tillägna detta inlägget till de personer jag uppskattar mest:

- Mamma
- Farfar
- Philip
- Sofie Troberg
- Anita Blixt
- Och de personer som stöttar den här helgen. Ni är högst upp på listan för utan er hade vi nog inte gjort detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0