Sambo

Jaha då var dagen D kommen och det blev ju inte riktigt vad jag tänkt mig. På både gott och ont. Men allt som allt så slutade det lyckligt, för idag. Jag kommer bli harmonisk den dagen allt är klappat och klart. För det är ju som så att jag och Philip bestämt oss för att flytta ihop :) Vi kände att tiden var kommen och att det blir smidigast så här för alla så det inte blir en megaförändring helt plötsligt. han berättade för sina föräldrar idag på deras bröllopsdag (gratulerar) och dem blev glada och var glada för vår skull. Så då kan man undra varför jag haft ont i magen och mardrömmar hela veckan? :)
Fast alla detaljer är ju inte spikade ännu. Vi kanske pratar om det ikväll :) Jag å andra sidan har redan planerat vilka möbler jag kommer köra hem till mamma och sen ska man ju rensa ut allt smått skit man samlat på sig. Så det blir ju en jäkla förändring för mig med. Men ibland är det bra med förändringar och dem sker egentligen av sig självt.

Men jag är glad nu. Jag hoppas Philip också är gladare. Sötnöten ska hämta mig snart i Sösdala. Har lämnat bilen hos mamma. <3

Så titti har blivit näst intill en Svensson nu, med lägenhet, samboskap och katt ;) haha. men jag gillar det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0