Planerar.

Sitter och planerar vad jag ska köpa för nya möbler och inredning i höst. Det är bättre att göra det nu och se hur länge man vill ha det innan man köper det. Synd att man har en sådan liten lägenhet, för hade verkligen velat ha de två skinnfåtöljerna på Borett. Men mina vita duger så länge :) Sen en skitbra grej är att köpa massa handdukar och småinredning i olika färger, så slipper man köra med samma hela tiden. Kanske rosa handdukar när man känner sig nere och rosa ljus. Eller turkosa när man är glad. Så jag kommer hamna på femsiffrigt när jag handlar till höst. Men vafan, det är det värt.

Philip ringde innan. Stackarn har slagit ut en tand igen. (den här gången var det inte mitt fel ;) ) Och så hade han ont i fötterna och vätskebrist. Inte konstigt när idioterna är ute och vandrar i 30 graders värme. IDIOT! :)

Är riktigt pepp på Killebom just nu. Hoppas hon tjejen sjunger la voix ikväll. Det är ståpäls på hög nivå :D yeah! Så jag får väl ta och hoppa in i duschen nu så jag blir klar någongång. Längtar verkligen mega nu tills Philip kommer hem. Kommer bli helt underbart!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0