Philip flyttar in.

Philip har tagit hit sin första sak idag :) Och gissa vad det var? Jo, sin älskade teve, så min slängdes in i sovrummet och upp med hans i vardagsrummet. Nu ska han och Alex spela ps3, och alex försöker övertala honom till att köpa ett sådant, men när vi både har ett wii och ett xbox 360 så känns det inte så realistiskt just nu, vi måste ju prioritera en säng för det första och sen lite annat. Det kommer bli helt underbart! Är så himla glad just nu och att allt gått bra.

Nu sitter jag med en öl och försöker koppla av från jobbet. Jobbar bara till elva i morgon så det är nice :) Ikväll ska alex och Frida komma hit (Alex är ju redan här) och ta en öl och umgås lite. Trevligt trevligt. Men jag funderar på att hoppa in i duschen eller ta en öl till. svårt val...

Och så världens dummaste fråga på MAXI har ställts idag igen! : Är det nybakat? JA FÖRIHELVETE, VARENDA JÄVLA DAG! Men jag älskar mitt jobb! Är så jävla glad att jag hamnade där. Bra lön, bra arbetskamrater och bra jobb. Kan man ha det bättre? Jag tjänar mer här än jag skulle gjort som lärare.

I morgon ska vi till Kstad-dagarna med Sofie, Melinda och Mimmi <3 Ska bli sjukt nice :) Hur många titti ska in i baren i morgon? :o haha.


Nu börjar mina slappeveckor på 35 timmar per vecka. riktigt nice :D man får en fet lön i augusti iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0