OK.

Ja... antagligen så var alex ett tillbehör som verkligen följde med Philip när han flyttade in. För nu sitter dem och spelar något jävla pangpangspel, jag har ont i huvudet och bad dem skruva ner, men nej. Jag kan inte göra mig i ordning så länge som alex är här, ska jag springa runt i string för honom kanske? Nej. Han kan ju glömma morgondagen tillsammans med Philip iaf. Då är det veckans lediga dag. Är riktigt sugen på och ringa Mimmi och be henne komma hir och göra sig i ordning med mig. ja, det ska jag göra. ringer nu, går fram signaler :) haha. Mjo, hon kommer hit snart. Behöver någon här så inte testosteronet blir för stort ;) haha.

Har inlett min första öl ikväll och ursäkta mig men jag ska bli så jävla full ikväll. Det är jag fanimej värd. Får se om vi kanske kan köra till IKEA i morgon om det regnar i morgon.

Nää. pusspuss då. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0