Näst sista

Näst sista helgen att jobba. Eller ja. jag har ju en vecka 34 också, men det är långt dit. Skönt att vara ledig på helgerna sen framöver. Har nu fått mina extratider för v 34 och v 35 av kent, gödigödi. Ser pengarna rulla in och det känns skönt.
Rätt bra dag och jobba på, man har fått baka mycket och sen har man ju såklart slagit sig också. Dock inte på diskmaskinen som förra gången utan på plasten inne i frysen. Ja hur lyckas man?!

I morgon kommer mamma och hämtar sängen, äntligen blir man av med den och kanske kan få ordning i sovrummet iaf, för just nu är här stökigt överallt. Det första Philip sa när jag kom innanför dörren var: Förlåt jag inte har städat. haha. Det är rätt lugnt, det hade ju inte jag heller, plockade bara undan lite i morse innan jag stack till jobbet men jag längtar tills vi har allt i lägenheten, panelen och badrummet är klart och vi kan börja storstäda. Eller jag iaf. Då är nog Philip i STHLM och leker soldat. :)

Har förresten köpt handdukar till badrummet också idag, det blev ju inte bra med orange nu när vi har allt i kalla färger, så jag köpte gråa och lila som kommer bli kanonsnygga där inne.


Är trött på alla intriger och tjafs om allting. Ibland kan man ställa sig frågan hur allt kunde bli såhär. Men det var väl mitt fel som vanligt. Jag ångrar inte det. Men jag hatar att alla ser mig som det svarta fåret och inte kan se det objektivt. Allt är inte mitt fel, men ibland känns det bättre att skylla allting på mig själv än på någon annan. Jag orkar inte bry mig mer och tänker inte lägga mer bekymmer på det. Jag har annat viktigare att tänka på än på betydelselösa människor som bara vill folk illa.

... Och Lucia har legat i sängen hela natten den grisen <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0