Mycket på g.

Stack ändå till Kstad i måndags. Fick en liten snedtändning på alkoholen och blev riktigt berusad. Och när titti dricker massor av olika spritsorter på en kväll blir hon riktigt aggressiv, stort självförtroende och kan bli riktigt jobbig. Som i måndags. Jag är inte riktigt stolt över vissa saker jag gjorde, men vid vissa avseenden så hade jag roligt. (jo hon som spillde ut min cider förtjänade att torka upp den med sin sjal).
Philip stackarn fick sig några avhyvlingar och jag är förvånad att han fortfarande vill bo ihop med mig. Men jag ser detta som en läxa jag aldrig ska göra om. Börjar jag dricka öl ska jag fortsätta med det resten av kvällen. Annars kommer jag få stryk av en annan mycket fullare brud snart. haha

Igår stack vi till Åhus och stugan, det blev riktigt mysigt, vi sov rätt mycket. Philips bror och hans brud var också där. Så stack vi hem i morse för jag ska börja jobba halv tolv till halv två. Riktigt lönt.. Sen kör vi till Ikea och ska handla lite saker. Ska vänta med sängen än så länge, men den kommer snart. Måste verkligen slänga saker här. Det är alldeles förmycket östrogen i lägenheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0