Mitt hjärta.

Jag känner på mig att jag i morgon kommer ha ett trasigt hjärta. Någon kommer kasta bort det som om det var skräp. Jag känner på mig att jag kommer falla djupt i morgon. Jag grät inatt. Jag kan inte ljuga men jag ljög för dig och jag mår så in i helvetes dåligt för det.  Jag är rädd att allt detta är en dröm och att jag kommer vakna i morgon gåendes ifrån dig. Jag ser det absolut sämsta scenariot med tanke på allt som hänt. Jag är rädd att du kommer gå ifrån mig.


Jag ska jobba idag också. Ingen fara, som ni ser ovanför behöver jag något annat att tänka på. Philip har baskercermoni idag och det är trist att jag inte kan vara där uppe. Så äntligen har han sommarlov.

På måndag ska vi in till Kstaddagarna. Är lite "långledig" :). Är ledig på tisdag, sen börjar jag inte förrän halv tolv på onsdag till halv två ;) gödi gödi :)

Nä minskäl. jag ska hoppa in i duschen nu och torka bort tårarna. Man ska inte ta ut en förlust i förskott. Men man ska vara beredd på snabba spelvändningar och en offensiv backlinje. Det är jag. Jag är förberedd. Jag har spelboken och vi ska spela efter den. Vi ska föra spelet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0