Lucia

Har haft en go sovmorgon idag, började inte jobba förrän kl halv tolv! Satt här vid datorn då jag höde Lucia krafsa i toalådan, trodde jag! När jag sedan tittar ner så sitter hon i den påsen av den resterande kattsanden och kommer inte upp! Jäkla katt! :) Antgligen så dög inte lådan och vi förstod sedan varför, hon skiter ju som en hel kar!!! :)

Har fått en kommentar från en läsare som inte gillade mitt inlägg "Jag", att kommentera något som ni inte gillar är helt ok. Men snälla, var inte så fega utan skriv vem det är som tycker vad. Lite ryggrad har jag i kroppen så jag kan stå för mina åsikter, och utrycker de därför här. Jag är inte felfri och vet om det, gillar ni inte det jag skriver så ge fan i och läsa då. Så enkelt är det. Men som sagt, jag tar gärna emot kommentarer, såväl snälla s om upprörda, men skriv avsändare.

Nu ska vi börja städa och röja här hemma, sen ikväll ska vi försöka bada Lucia. (Phlips idé) Vi får väl se hur det går ;)


Så tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0