ledig

Är ledig idag och hade först tänkt vara lite till nytta som att förnya mitt pass och att gå till telenor med min dumma mobil som inte fungerar som den ska. Men, istället bestämde jag mig för att bara gå här hemma och mysa, har lite huvudvärk och är allmänt sleten, vet att jag har åtta jobbdagar framför mig så då får man bara slappa en dag.
Man kommer väl igång ikväll och plockar i ordning här, vill köra till tippen med den gamla toahyllan, den bara ligger i hallen och skräpar, men just nu känns det som om man bara plockar och plockar och inget händer. Så är det ibland när man börjar i varenda hörna.
 
Lucia har legat hos oss hela natten, vi mös riktigt mycket i morse när hon låg på min arm som en liten bebis. Så mysig och go är hon!

Kanske ska se en tredje film snart. jag är verkligen en slapperöv.



Köpte ett tiggben till henne igår (för hundar) hon tuggar ju på allt som finns, men den bilden finns i Philips kamera, så jag kan inte ladda upp den just nu. Här har hon börjat lära sig skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0