Killebom

Var på Killeom igår med mamma och Marianne. Det var inte detsamma drag på partyfabriken så jag är lite besviken på Sölvesborgarna. Men det var trevligt ändå och det är alltid lika trevligt att träffa Ida. Hennes syster är med riktigt häftig på scenen :) Stack en stund till Altona för att kolla om där var mer folk. En sak är säker: Det är trevligare i Skåne. Det kan ju vara så att man inte kände folket där längre och att man var nykter. Men sådana saker spelar ingen roll för mig här i Hässleholm. Skitsamma. Det var trevligt ändå :)

Vaknade vid tio i morse, skönt att sova ut lite hemma hos mamma. Astrix väckte mig genom att krypa upp i sängen och lägga sig vid huvudkudden den mysen <3 Sedan stack jag hem till Helene och Christer för att bada, det var riktigt varmt ute! Och sedan har jag jobbat några timmar.
Nu blixtrar det och åskar ute. Riktigt mysigt :) synd att man inte har balkong i lägenheten bara... :/

Oron äter upp mig. Jag borde inte vara orolig, men med allt som hänt kan vad som helst hända. Och då kommer jag brytas ned. Och det kommer bli riktigt svårt att ta sig upp igen.

Philip: Du gör mig lyckligare än någon annan. Jag är så glad för vår skull just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0