Kattoalett och brännmärke.

Körde faktiskt och köpte en kattoalett igår, det blev en sån till en hörna och när vi kommer hem så börjar vi fråga oss varför vi inte bara köpte en vanlig. Ähh, hon ska ha det bästa :D Körde ner till Sösdala också och hämtade kattfodret som Tommy kom med, det blev ganska billigt faktiskt, tur man har kontakter :) Mammas reaktion när vi sa att vi köpt en hörntoalett med tak var ganska ironisk: Jaha då har den väl säkert luftrening också och vi bara: Jajemen! haha. Sen visade jag henne min arm som jag brännskadade igår på jobbet, inget snyggt märke... Så hon fram med xylocain och hennes moderskänslor tog över och smörjde på så in i! haha. Hon är så go min mamma <3

Nu ser här förjävligt ut i lägenheten. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. Jag kan inte bli arg på Philip för han ligger och sover och det är inte rättvist för det är ju vår lägenhet nu. Han var hemma hela dagen och chillade och det har jag inget emot, men nu ska han ner till Åhus till Söndag och jag ska jobba tills dess och vill helst inte komma hem till en röra varje dag. Jag sätter mig i soffan och glor på film så får jag ser om han tar undan efter sig när han vaknar och gör han det så kan jag ta disken. Det låter rättvist.

Nej, yours mine and ours blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0