Jag.

Jag hade velat döpa bloggen till socialt missanpassad, därför jag har ju varit i Åhus nu och levt med en person som inte kan bete sig runt människor. Jag hade kunnat berätta de mest horribla historier om denna människa, men jag sparar snasket till senare då jag kan skriva snabbare. Det är iaf slut på att försöka vara snäll mot henne nu när hon gått över gränsen. Helvetet börjar nu och min mun kommer inte vara förseglad. Jag tänkte fakiskt bjuda hem Phlips bror och henne, men hon träder inte innanför dessa portarna. Aldrig i livet. Skönt att man äntligen kan få skriva av sig, för igår blev man riktigt sårad. Det finns faktiskt n sak till jag velat skriva här också, som alla också tror är sant, men det får också vänta.

8:dels final igår :) Grabbarna var riktigt dkiga! hade dock lite otur med en ävlingsansvarig frpn Lågan, Juliusson och den sista dmoaren som hittade en straff p de mest knasiga ställen. Motståndarna vann matchen med 8-7, vi spelade med 2 spelare i 6 min (av tio), de fick fem straffar de gjorde mål på och de gjorde bara tre spelmål. Ska jag också nämna att i det laget spelade tre av domarens kollegor? Men vill dem vinna på ett sådant sät så fine.

Hoppas ni alla får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: upprörd läsare!

hur fan kan du döma en annan person när du själv inte heller verkar perfekt.

jag tycker det är fruktansvärt lågt att skriva något sånt här på en blogg som kan visas för alla.

granska dig själv innan du granskar andra.

2009-07-22 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0