Helg.

Helg dårå. Vaknade kvart i fyra av ett partygäng på väg hem eller till efterfest. Shit tänkte jag, hur orkar dem!? Hade ju fönstret öppet också så man hörde dem jättetydligt. Men det är sånt man får leva med när man  ska bo i centrum :)

Dags och jobba nu, har sovmorgon och börjar inte förrän sju :) de e gödans. Funderade först på att sticka dit en halvtimme tidigare, men det pallade jag inte :) haha. Har fått en megablåsa på mitt brännmärke som inte är så nice... Väntar bara på att den ska spricka eller att jag ska börja pilla på den!

Idag måste jag ta hand om tvätten och vika in den i garderoben. Jag gjorde inte så mycket igår, det blev tvättat iaf. Sen somnade jag vid nio och då får jag ta allt idag. Vill ju inte att Philip ska komma hem och här ser ut som en jävla röra direkt. Inte schyst mot någon av oss.

Hoppas verkligen Lucia trivs här hemma sen och att hon känner en trygghet tillsammans med oss. Är så himla orolig.. Det är typ det enda som kan gå fel. Sen vet jag ju hur man uppfostrar en katt. Och lära den inkall och olika ord, som mat så hon vet att hon får mat när hon kommer in. Philip vill lära henne att när man blåser i en patron att hon kommer in. Det kan vi försöka med, men det enda problemet är att jag går ju inte runt med en patron i fickan hela tiden. Men det går, vad andra okunniga personer än säger. (Hundmänniskor som inte vet ett dyft om katter) Klart jag gillar hundar med, men det ska vara en hund som min moster: En knäppehund som är till sällskap, inte något man har "nytta" av. Men skaffar Philip en jakthund så har jag ju ändå min katt, och det räcker med en av var.

nää, jag får väl dra mig mot maxi. Det regnar ute och jag saknar Philips bil... haha. (finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0