Han.

För lite mer än ett halvår sedan så slog det mig vilken tur jag har. Jo, jag har haft en sådan himla tur att få vara Philips flickvän. För inse: Philip är en sådan kille man hittar vid vår ålder och aldrig mer släpper. Han är inte den killen man hittar vid 28 års ålder och gifter sig med. Nej hans sort är redan upptagen då för förhoppningsvis vet deras tjejer vilken tur de har som är deras flickvänner. Jag låg även och tänkte på det igår, hur i helvete hittade jag honom och varför vill han ha mig? :o Jag är ju också ganska snäll men ja. Egentligen borde jag inte sitta och skriva sånt här på min blogg för då har han väl snart en massa brudar efter sig.

Men man säger det för lite. Vilka man verkligen tycker om och uppskattar. Jag förstår verkligen vilken bra kille Philip är och försöker hålla jämna steg med honom.

 ibland finns inga ord i världen till för att förklara den kärlek jag känner för dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0