Ensam hemma.

Nu har Philip åkt till Åhus och stugan och jag är kvar hemma. Någon måste ju jobba :) Har precis slängt in två tunnor tvätt och jag får nog någonting gjort idag. :) Senare ska jag rensa här vid skrivbordet så vi får plats med kattoaletten och Philips hurts. Rätt skön vecka ändå, har inte jobbat alls mycket men så har jag helgen så man får bra betalt ändå, jävligt nice. På söndag ska vi inte bara hämta hem Lucia utan även vår nya dator som någon snubbe här i HLM bygger. Har fått den nyaste processorn i den (vet inte riktigt vad det betyder men Philip sa att det var bra grejer).

Väntar nu bara på maten i ugnen. Det är ju så in i helvetes trist och laga mat själv! Sen är ju inte jag så jävla bra på det annars heller, men en del grejer kan man ju göra. Philip är bättre på det än vad jag är så jag ställer mig hellre och diskar efteråt.

Måste även färga mitt hår, jag börjar snart kallas för utväxten! Men man ser ju inte det själv när man har mössa på sig hela dagarna och det är ju inte som så att man springer runt och tittar sig i speglen hela tiden när man är hemma. Funderar på mörkt underhår. Och så fortsätter jag vara ljus. Vad tycker ni? Philip tyckte jag kunde låta det växa ut, men det ser ju inte klokt ut, eventuellt så färgar jag det brunt så håret kan vila lite, för nu är det bajs och bruna skogar som växer...


Hoppas ni alla får en trevlig helg! det ska jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0