Duktig

har varit duktig idag och skruvat upp två hyllor ovanför skrivbordet, satt upp sofies födelsedags present och tavlan i centrum ovanför sängen. Är riktigt nöjd med min insats! Mamma hjälpe förståss till, hon hämtade mig på jobbet halv tre, så körde vi upp till moster och åt och fikade, Lucia och hennes hund kom faktiskt överens i den bemärkelsen att båda kunde gå lösa och inga ögon åkte ut. Hennes hund är ju helt underbar för han bryr sig inte, hon fräste åt honom och sedan lämnade han henne ifred. Fast hon blev riktigt nyfiken och höll koll på honom hela tiden och ville gå fram och nosa men vågade inte. Ähh, vänskapen kommer så småningom, hon behöver social träning. mamma köpte en tunnel till henne inne på ÖB som hon håller full låda med ikväll, riktigt roligt och se henne flytta runder på den och rulla sig inne i den!

Nu ska jag försöka få ordning på alla papper och mög som ligger på skrivbordet och få in allt i pärmar eller slänga papper som är onödigt. Känner mig nyttig och duktig idag och är värd en öl.

Bones om en halvtimme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0