Doft från min bak

Jobbat idag igen. Dagen började med att en handlande kund kommer in och säger: Ta inte det här som sexuella trakasserier men. Jag älskar att komma in och känna doften från din bak. Man skrattade ju först men när han gått började man tänka lite. Vad fan var det där för en idiot?! Det var inte ens en stamkund utan någon jag aldrig sett förut. Borde gett honom på käften. Men ja. Jag hade en plåt i näven.. :) Dagarna går snabbt och nu i eftermiddags så kom Kent ut till mig vid frysen och frågade om jag kunde jobba två veckor till efter mitt nuvarande schema tagit slut. Javisst sa jag. Sen kommer bomben: Vad säger du om att stanna till hösten? Lite i bakeoffen och resten ute på golvet? Hade inte han stått där så hade jag slagit en bakåtvolt! Men han sa att jag skulle tänka på det, men saken är klar: Jag ska jobba iaf ett år på Maxi. Tills jag funderat ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Kanske kurser inom handels? Hade inte varit helt fel. :) Så jag är megalycklig nu och allt går åt rät håll. Kanske bara till helgen så man får njuta :)

Ikväll ska man in till Killebom. Jag och mamma ska tillbaka där vi kom ifrån och träffa lite folk. Tänkte man skulle ta och ringa Karin och Olle och se om dem ska in. Kvällen kanske slutar med en kebabtallrik på Lasses, för Romantika är ju inte kvar... :(

Nu ska jag sova en runda. Ska ju vara nykter ikväll så jag måste hålla mig vaken :D

ha det fint allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0