Bones

Är så himla nöjd med min bonesbox! love it forever! Längtar tills jag ska köpa säsong 2! Sen finns det ju fortfarande en hel del och göra, ska fylla ett A4 papper med saker, sen får jag se hur långt jag hinner, vissa saker behöver man ju hjälp med som bänkskivan i köket. Eller så kanske man överraskar sig själv med att klara det på egenhand, så som jag gjort så många gånger förr. Sen är det ju problemet med badrummet.. Lite gay och ha babyblått där inne så jag måste upp och köpa färg till det också. Sen är det ju den förbannade tegelväggen, men om jag bara kommer igång och köper skiten så går det ganska snabbt och få upp det i hallen. Max en dags arbete, men det är ju det här med att komma igång. Mamma får sparka mig i röven för det är hon bra på! <3

ha en trevlig kväll, sitter här med sista cidern och njuter!

Saknar: Sofie och Jennica jag ser er som mina bästa vänner och som jag litar på i vått och torrt. ttrebe som man hade riktigt roligt ihop med men som man inte insett förrän nu. och såklart, farfar och låtsasfarmor Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0