Begravning.

Då var det begravning idag och snart ska vi åka hem till Philips föräldrar och duscha. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, detta är den första jag går på utan mamma vilket betyder att alla kanske inte delar min uppfattning om begravningar och döden och då måste jag vara på ett visst sätt. Det är inte mycket jag kan säga om den hä personen heller för jag kände henne inte så bra, men jag har tre saker: Hon älskade sin familj, hon hade andan uppe ända till slutet och som jag hört det så har hon levt. Det är aldrig roligt med döden, men den går hand i hand med livet och man måste lära sig respektera och leva med den.

På någo sätt kommer det bli en full dag, jag ska jobba halv ett till fem och när jag kommer hem så ska vi köra och köpa allt virke till tegelväggen och om vi hinner, en annan färg till badrummet. Det blev babyblått.... trist-..

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0