Äntligen!

Igår efter jobbet kom mamma med Bmw och släp för att åka till IKEA. Rätt skönt att hon stod för släp och bensinpengar, så nu äntligen har jag köpt säng! Fast nu är det inte mycket mer plats kvar i sovrummet, men det är skönt, för man ska i princip bara sova där. Så tack mamma för allt igår, du är bästaste! <3
Så hela morgonen har gått åt till stt montera ihop både den och huvudgaveln, men det blev bara ett antal fel :) Gick ändå ganska snabbt, men jag är rätt glad att man inte påbörjade det igårkväll, för man var inte hemma från mamma förrän tjugo i tio, sen somnade man ju till ett bonesavsnitt :) Babe hade ju sett fyra utan mig, så dem får jag se en annan dag.

Ska iväg snart igen, dock inte till IKEA, nu har man ju inga pengar kvar knappt och har ju en hel del räkningar att betala. Men jag har ju inredning så man kan dela ut för fan. haha. Ska ju köra ner en hel del till mamsingen, ska ner dit och umgås nästa vecka när babe har åkt tillbaka till STHLM för man har ju saknat henne den här månaden. hon är verkligen världens bästa mamma. Någon bättre finns verkligen inte. Men hon har ju som sagt skadat mig :) haha ett internt skämt som bara hon, jag och mormor förstår.

Träffade mina "syskon" igår också. Riktigt roligt, man saknar gemenskapen ibland, men så är det. Man har minnena kvar och dem vill man inte mista för allt i världen. Chamonix säger allt och det finns bara en jag kan prata med det om :)

Nej nu ska jag dra.

Dagens råd är: Var ärlig hur ont det än gör och snacka inte så jävla mycket skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0