@ Åhus

Är just nu nere i Åhus med Philip och Lucia i hans föräldrars stuga. det är mysigt, Lucia finner sig i att åka rundor och hon har visat hundarna att det är klös i henne. Det är så bra! Men den vaktigaste hunden så var det en jämn match för ingen vek ner sig, det var rätt väntat och det är synd att de inte kan vara tillsammans. Vi får väl vänta tills Lucia blir äldre och verkligen visar vem som är den mest överlägsna rasen. ;) hehe.

Sitter nu också med färg i håret. Redhead ;) hehe. har ju värsta utväxten och det är så jobbigt att färga den så jag sket i det och färgade allt i rödbrun färg. Det är ju 25 års fest ikväll och då måste man ju vara snygge :) eller ja. Man kan inte ha utväxt iaf.

Skönt och komma ner och koppla av här, ännu skönare är att vi fick ha gäststugan för inatt så slapp vi alla hundar som skällde och var rädda för åskan och så slapp vi allt buller i morse när det skulle serveras frukost. Det är nog rätt skönt för Lucia också som kan röra sig friare där ute också, hon är så himla go, bara myser och leker hela tiden, kommer upp och lägger sig vid halsen och spinner. En riktig spinnmaskin! Tänk att man hade sån tur att man hittade henne efter ett sådant febrilt letande? Man ska ju inte ta första bästa som andra gör utan man måste ju se utbudet. Sen om man har tur så finner man kanske den där bästa snabbt eller för min del efter 1 år.

Ska snart göra mig i ordning, ska ju köra om två timmar, och jag ska duscha när färgen är klar. Undrar verkligen hur det ser ut!! haha. Kan bli riktigt bra eller piss och att håret faller av, men det gör ju ingenting, då får man gå skallig :D Det är ju också en frisyr och ganska ovanlig också för oss tjejer, så det är ju coolt :)

Är verkligen inte aktiv här längre, men det blir väl sen när Philip åker tillbaks till STHLM och Berga, men just nu så vill man ju umgås så mycket som möjligt med honom. På tisdag så bär det av och handla säng på IKEA och så måste vi skicka ut den gamla till Mamma och sen göra ordning i sovrummet med alla pärmar och mög som är där nu. Men i slutändan så komemr det bli riktigt bra. Är så glad att man äger lägenheten så man har så mycket mer möjligheter än i en hyres. tack mamma för alla pengar från barnbidraget du sparade undan och tack pappa för du lämnade efter dig de pengarna. Fast det hade ju varit bättre om du varit i livet och hjälpt mig renovera, men som tur är så har ju inte Philip tummen mitt i näven utan kan faktiskt lite han med. ;)

I morgon spelar Philip med Blandsaft i Åhus, kom och hejja vettja! Kommer bli megaskojsit!

Nää, nu har jag verkligen tråkat ut er med allt tjat om mitt liv. Så hejdå! och hoppas ni inte har somnat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0