20 årspresent.

Jobbat sista dagen denna veckan :) Är ledig 1,5 dag så det är göttans :) Har fått min 20 års present av Philip med. En sodastreamer som är skitbra :) Blev jätteglad, i med man dricker så in i helvetes mycket bubbelvatten. Nu håller Philip och Alex (Som antagligen följde med Philip i paketet när han flyttade hemifrån) ;) på med att installera surroundsystemet. Han har även tagit hit sitt soffbord och så tog vi en pall som vi har som sängbord. Ska in och sova en stund till. Fest ikväll, är inte riktigt pepp, hade gärna bara legat hemma, men man måste vara social och det är alltid lika kul o festa med alla ;)

Och det är skitbra och ha en man i huset när man jobbar. Skickade till honom i morse och frågade vad han gjorde och om han ville ha frukost när jag kom hem. Som svar fick jag: Jag städar :) haha, så jävla gött. Lägenheten ren när man kom hem och allt iordning. Kan man ha det bättre? :)


Nej, men godnatt då :P


bäst just nu: tjejfest, samboskap och jobbet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0