Uppdatering

Oj! Nu märks det att Philip varit hemma en helg för jag har ju inte uppdaterat ett dugg!
Men nu har han tyvärr åkt upp igen och kommer inte hem förrän nästa söndag, då jag förövrigt kommer vara helt död.
Nu börjar julhetsen i butikerna och man känner redan på folk som är stressade och ska ha både det ena och det andra, so what om ni glömmer senapsillen? Ni har ändå köpt fem andra sorter!!

Lucia har namnsdag idag så nu ska jag slänga mig i soffan tillsammans med henne och mysa sönder, har jobbat hela helgen, ska dock jobba i morgon också, sen är man ledig på tisdag och jobbar fram till onsdag nästa vecka, funny funny! Men jag ska dock inte klaga, mitt schema är urbra för jag är ledig i FEM dagar sen. Ska bli mycket skönt om man säger så :)

Men godnatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0