torsdagmorgon

Godmorgon!
Nu är det dags och masa sig till jobbet, men torsdagar går alltid snabbt, det är mycket och göra och mycket folk.
läntar efter Philip så in i. Han har bara varit borta i fyra dagar, hur patetiskt är inte det? :o Men det är ju alltid skönt och ha mannen hemma så därför kommer det bli skönt till jul. Julpyntet kommer antagligen aldrig upp i lägenheten, har inte ens haft lusten till att ta upp mina ljusstakar, för mamma envisas om att man MÅSTE putsa fönstrena då. Jag har inte ens putsat mitt sovrumsfönster sedan jag flyttade in och man ser fortfarande ut, lite disigt dock...

Lucia börjar bli könsmogen också för hon är en riktig pain in the ass just nu. Jamar för hela kvarteret och går upp på saker hon absolut inte får (xbox, bakom teven, datorn) Men hon kommer ändå upp och myser när klockan ringer en tio minuter, men jag önskar man kunde kastrerat henne nu, men vi har ju bestämt och ta en kull på henne först så vi får väl hålla oss till Mars... HERREGUD!

Snart fixat julklappar till kusinerna också, den yngsta är klar (nio år) sen ska jag bara ner sbannt till stan nästa vecka och fixa till trettonårngen också. Kan lämna tillbaks kragklänningen också för den satt riktigt sorgligt som om jag skulle på begravning eller något.

men kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0