Skottar

Riktigt roligt att se alla folk som skottar undan sina bilar, tills jag kom på att snart ska det bli min tur! haha. Men jag tänkte gå ut i tid och varmköra den så man inte har så bråttom eller kommer försent.

Dag 2 av 7, känns som om min positiva glöd bara blir starkare och jag ska fortsätta. Jag längtar dock sjukt mycket efter Philip, men om bara tre månader så är han hemma för gott. Skönt! Vill bara inte att man ska börja ta varandra förgiven då, nu så är varje helg speciell och det är så mysigt.

Ikväll är det jobbefest, första julfesten för min del med det här jobbet och det kommer bli mysigt :)

Funderar på och köpa en tomteluva som man kan ha på sig de två sista dagarna nästa vecka när man jobbar, lite extra julstämning skadar ju aldrig :)

hoppas verkligen på första vita julen sedan evigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0