Shopping

Sorry för uteblivna uppdateringar med jag har brottats med bredbandsbolaget de senaste dagarna för att när de ska fixa telefonen så förstör dem hela internetet också. Är riktigt trött på allt och ska annullera skiten. Har fått dra in en nätverkssladd nu så lägenheten är fullt av ett virrvarr av sladdar som leder överallt, det är ju inte så att man kan ha ett telefonjack i vardagsrummet eller ett eluttag i hallen. nej nej.

jobbat några timmar och sen stack jag ner på stan för att försöka hitta något passande till helgens bravader, fredag blir det nogr harry's här i stan tillsammans med My från jobbet och på lördag blir det Grand i K-stad också det med några från jobbet. hoppas på att vi blir ett gäng. Så det har blivit lite smycken, två klänningar och en ny jobbebh! den gamla ser ut som ett spindelnät och jag ska ta ett foto på den så ska ni få se. haha, förstår inte hur jag kunnat använda den!

allting är tiptop just nu, ser på crank som jag hyrt på hemmakväll och ska snart sno ihop en middag. hade funderingar på att hårdbanta till fredag så man är lite snärtigare än vanligt men det sket sig i starten när jag såg en ostbågepåse på hemmakväll! haha.



Från förra festen, hoppas inte det blir lika mycket dricka den här gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0