Nu fan!

Precis kommit hem efter att ha varit en sväng på matöppet, lovade mig själv att vara hemma till fem och det höll jag. Allt är städat tack oxh lov så nu ska jag öppna en öl och slå på badkaret för att sjunka ner där en stund. Stack inom Kvantum för att köpa paddar till fötterna med ikväll så dem inte dör! Sen får vi se hur kvällen urartar sig. man jag tror och hoppas på att den kommer bli superbra!! M och J kommer om ca två/tre timmar, tänkte jag skulle hinna leta upp lite drinkrecept också. tyvärr så har vi glömt trummorna till guitarrhero/rockband eller vafan det heter hos philips päron och jag orkar inte köra och hämta dem också så vi får nöja oss med gitarrerna och sen har vi ju singstar med eller någon version av det så det kan nog bli lyckat ändå :)

Ses på stan kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0