kastrering!!!

Nu skiter jag i om Lucia inte får en kull innan hon kastreras! Hon har nämnligen kissat precis brevid mitt huvud på överkastet inatt!! Kattjävel, är riktigt irriterad nu och har tagit numret till Vetrinären på ljungdala. Hon har ju blivit riktigt pratig och så på sistonne och man har förstått att hon blivit könsmogen, men inte att hon skulle kissa och riva ner saker överallt. Så nu är det slut med det, kastrering är på G, hur mycket jag än hade velat ha en kull på henne.

Är ledig idag och hade turen att ha tvättdag, jävligt tur för Lucias skull om man säger så, inte för att jag någonsin skulle slå henne eller liknande, men hade blivit ännu mer irriterad. tråkigt bara med täcket, funderar på och slänga det och köpa ett nytt, men det är ju inte alltid så billigt, läste tvättinstruktionerna och vår tortkumlare nere i källaren fungerar inte/jag har inte kommit på hur den fungerar.

Fotboll på fredag, ska bli riktigt roligt och spela om man säger så, var ett tag sedan dock, men man kommer väl snabbt in i det hoppas jag :) Annars får man sätta sig på bänken och hejja fram resten av laget.

Hoppas ni alla får en trevlig onsdag, min startade INTE som jag tänkte den skulle. Ska eventuellt ner till Bygga också och köpa takfärg, bets och lister, men antagligen stannar man hemma och tvättar hela dagen. joy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0